×

אנחנו כאן כדי להקשיב ולשוחח

we are listening

לחצו כאן
להשארת הודעה

×

אנחנו כאן כדי להקשיב ולשוחח

צוות הרועה העברי ישמח לענות לכל שאלה, ולשמוע כל הערה שישנה. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי




המוצרים שלנו

במסגרת פעילות הרועה העברי, הנערים עוסקים בעבודת כפיים יצרנית. בין היתר אנו מייצרים בחווה שמן זית מובחר וגבינות איכותיות. כל המוצרים נעשים בעבודת יד מקצועית ובהשקעה רבה.
הנערים אחראים על כל התהליך, החל מגידול הזיתים ומרעיית הצאן, טיפול מלא, חליבה, מסיקה וכל הפעולות הכרוכות עד להבאת התוצר המושלם. התחושה של ההנאה מיגיע כפיים היא מיוחדת ונפלאה.

IMG_1543


גבינות עזים

הגבינות מיוצרות בחוות הרועה העברי שבספר המדבר על ידי בני הנוער במקום, מתוך תפיסה חינוכית חברתית המשלבת חקלאות יצרנית לעבודת כפיים. הגבינות מיוצרות בשיטות הטובות ביותר ובפיקוח מלא של בריאות וכשרות.

IMG-20180425-WA0013

לאבנה

גבינת לאבנה בעלת מרקם קשה מגבינה רגילה ניתנת לאכילה כמו שהיא או בתוספת תבלינים, ואפילו למריחה על כריך. מומלץ להגיש לצד שמן זית.

 

חלומי

גבינה חצי קשה, שהגיעה אלינו מקפריסין. מאופיינת ביכולת לטגן או לאפות אותה, ללא התכה, ולכן אהובה על שפים.

מומלץ לעשות עם הגבינה ניסויים במטבח.

 

צפתית

גבינה ישראלית שיוצרה לראשונה בצפת בשנת 1840, הצפתית מאוד פופולארית ומשמשת למריחה על כריכים, לתוספת לסלט או אכילה כמו שהיא. מומלץ להוסיף לפסטה.

יוגורט

היוגורט מלווה אותנו כבר אלפי שנים, ותכונות בריאותיות רבות יוחסו לו החל מהגנה על השיניים, מערכת העיכול ועוד.

מומלץ לפתוח כל בוקר עם יוגורט.

שמן זית

שמן זית אותו מייצרים הנערים, נמצא בפיקוח מועצת הצמחים ובעל תו איכות לשמן ישראלי. השמן כשר לכל ימות השנה ולפסח, וללא חשש טבל, עורלה ושביעית.

IMG-20180425-WA0030

מנזלינו

מקורו בספרד, שמן קל ועדיין בעל טעם ייחודי, בעל חריפות נמוכה. פירותיו מוכרים מאוד והם נחשבים לזיתים בינוניים בגודלים. מתאים לבישול ותיבול סלטים.

 

פיקואל

מקורו בספרד, שמן יציב מאוד בעל ארומה ייחודית, חריפות ומרירות בינונית. בשל טעמו המיוחד הוא מתאים ומוסיף המון לטיגון ותיבול סלטים.

 

פישולין

מקורו בצרפת, שמן בעל פרותיות גבוהה, עשיר בנוגדני חימצון, חריפות ומרירות בינונית. פירותיו של העץ נחשבים גדולים והם נאכלים אחרי כבישה.  מתאים לתיבול, טיגון ודגים. שפים רבים אוהבים להשתמש בו בבישולים.

 

ברנדי

זן ישראלי- קדש ברנע, טעם פרותי, עשבוני, חזק וחריף במקצת. בעל מרירות בינונית ואף גבוהה. מתאים לבישול ותיבול.